פרויקט ה-52: Swamp Thing #1

חבל על הצ'יינה, אבל מה שיש כאן מסקרן

זאת חוברת שקצת קשה לי עם עצם קיומה, מסיבות שלא קשורות כלל למה שקורה בה. אתם מבינים, צ'יינה מייוויל היה אמור לכתוב את Swamp Thing. צ'יינה פאקינג מייוויל. אבל אז החליטו להוציא את היצור מן הביצה מורטיגו – הליין שנבנה, במידה רבה, סביב ההרצה של אלן מור עם הדמות – ואל היקום של DC. והוא היה הסוף המפתיע של Brightest Day וכאלה. ולמרות האתחול, נראה שמה שקרה שם אכן קרה? לפחות בערך? כי הנה הוא. אלק הולנד. חי וקיים. עם הזכרונות של הזמן שבילה בעודו א. מת וב. Swamp Thing. כן, זה שהוציאו את החוברת מורטיגו לא אומר שהיא הפסיקה להיות מוזרה. וזה דבר טוב.

ובכלל, החוברת הזאת היא דבר די טוב. אלק הולנד נבנה כדמות מעניינת בפני עצמו, הופעת האורח של סופרמן (הפעם הראשונה מאז האתחול שאנחנו רואים את סופרמן של "זמן האמת", כי בליגת הצדק ובאקשן קומיקס יש את סופרמן מן העבר) מוצלחת, כשמתרגלים לעיצוב החדש של התלבושת שלו. והחצי השני של החוברת מגיע למחוזות של אימה, ומחוזות מוזרים. ויש סוף די חזק. אני חייב להודות שהיה לי קצת קשה עם הקטע של האימה, כי היו חרקים, וקשה לי עם חרקים. אבל אני לא יכול להכחיש שזה היה אפקטיבי. הן הכתיבה והן האמנות. סקוט סניידר, הכותב, יצר את American Vampire המוצלח לורטיגו, כך שהוא מביא איתו כישורי אימה ברורים ומוכחים. לא קראתי את ההרצה שלו ב-Detective Comics (בגלל האתחול. הוא התחיל ממש קרוב לאתחול), אבל עכשיו אני ממש סקרן לראות מה הוא יעשה ב-Batman. זאת חוברת שאני מאד סקרן לראות לאן היא תלך, ומתכנן להמשיך איתה.

כתיבת תגובה

