גיקדום 2 – תוספות לפלייליסט

השבוע היה הגיקדום השני. הוא היה מגניב. ומכיוון שנראה שאנשים נהנו מפוסט הפלייליסט של הארוע הראשון, הנה השירים שנוספו לפלייליסט בשני. לא מעט שירים חזרו, כמובן, כך שזה סוג של פוסט משלים לקודם.

תראו את הוידאו, תקשיבו למילים, ותגידו לי שזה לא שיר גיקי.

הסרט התיישן, אבל עדיין אהוב.

שיר מדהים. ושיר הסיום של סרט מד"ב מצוין.

They Might Be Giants הם תמיד און-טופיק

אין צורך בהסבר, נכון?

כי יש אור

התלבטתי בנוגע לשיר הזה. נכנס כי… תקשיבו למילים. ועדיין, התגובות אמרו שהוא כנראה לא יחזור.

ממש קשה למצוא ביוטיוב את הגרסה המקורית של השיר. אז קבלו את הוידאו הביזארי הזה.

קלאסיקה. נראה לי שפשוט נמשיך ברוטציית וירד אל, כי יש הרבה

טוב, את זה פשוט אין ביוטיוב, אבל יש קליפ שמשתמש בו כפתיח, אז הנה הוא.

גם המיוזיקל של באפי הוא רוטציה

כי טורי איימוס

הם יותר ממה שהעין רואה

אמרתי שליטים? התכוונתי מגוננים! קולטון הוא כותב השירים הרשמי של אומת הגיקים. It Is Known.

כי שכר הדירה באמת גבוה מדי לעזאזל!

תכלס, זה מביש שלא היה מונטי פייתון כבר בערב הראשון.

זה שיר עם ריצ'רד פיינמן וסטיבן הוקינג. ומורגן פרימן. דה אנד.

כל ארוע צריך מרכיב X

סטיבן קולברט הוא המלך

כי למי תקראו?

כן, זה אדם בולדווין ששר

חשתי צורך בשרה סילברמן. זה קורה לי לפעמים

אתה חייב להשתמש בכוח!

אני הולך לראות הופעה שלה בחודש הבא!

גם טניישס די בנוהל רוטציה

אם היתה לי עוד ד' בסוף השם, גם אני הייתי פלינדרום

כי אף אחד עוד לא אמר לי את זה, והחודש אני קצת מצדיק את האמירה.

ואם כבר מדברים על קומיקס…

אותו הדבר שעושים כל לילה.

לזה הקהל הגיב בדיוק כפי שהייתי רוצה: הוא רקד!

אני חוזר על דרישתי למאשאפ של השיר הזה ופרקי המלאכים הבוכים של הדוקטור!

החלק השני של רוטציית וירד אל

כי תמיד רציתם לדעת למה, לא?

כי לויליאם שאטנר מותר לעשות כל מה שהוא רוצה

2 מחשבות על “גיקדום 2 – תוספות לפלייליסט”

  1. אני רק רוצה לציין שכל פלייליסט שאתה מפרסם גורם לי להצטער יותר על זה שאני מפספסת את הגיקדומים באופן סדרתי.

כתיבת תגובה

