פרויקט ה-52: Suicide Squad #1

מחלוקת

ברוכים הבאים לספר הראשון בהשקה המחודשת שמעורר מחלוקת בפני עצמו. לא בגלל שהוא קיים (כמו באטגירל עם ברברה גורדון), אלא בגלל התוכן שלו. והכריכה שלו. הנה הביקורת:

1. התלבושת של הארלי קווין חושפנית מדי, במיוחד בכריכה.

2. זה פורנו אלימות.

3. זה מה שמחליף את Secret Six של גייל סימון?

4. אמנדה וואלר. למה היא רזה?

מבין ארבע הביקורות, אני מסכים בעיקר עם הרביעית. הארלי קווין  הזאת הזכירה לי בעיקר את Rose Tattoo של וורן אליס מ-StormWatch, אחת הדמויות המפלצתיות ביותר שאני זוכר מעולם הקומיקס. וזה לא ספר לילדים, אז לא אכפת לי כמה התלבושת שלה חושפנית, או כמה הקומיקס אלים. הארלי קווין של החוברת הזאת היא גרסה מוקצנת של הדמות המוכרת, אבל כל החוברת מוקצנת. זה מה שזה. האם זה טוב כמו Secret Six? לא. לא קרוב. אבל זה טבעה של התעשייה. ולפחות גייל סימון היא חלק מההשקה המחודשת. אם היו מעיפים אותה לגמרי, הייתי עצבני בהרבה.

ההחלטה להרזות את אמנדה וואלד היא החלטה מבאסת. בעולם של דמויות חטובות, המימדים של וואלר היו ייחוד. הייתי שמח לראות יותר דמויות שמנות חיוביות, אבל לוקחים מה שאפשר, אתם יודעים? אז מסתבר שאי אפשר. התירוץ עשוי להיות שאמנדה וואלר הופיעה בסמולוויל בגילום פאם גריר, שאמנם אינה דקיקה, אבל ודאי אינה שמנה. אם זה נכון, הרי אפשר להוסיף את זה לגרין ארו ברשימת הנזקים שסמולוויל גרמה לאתחול. תודה לכם, מפיקי סמולוויל. ממש. עכשיו לכו ואל תחזרו, בסדר?

החוברת עצמה היא… בסדר. הפורמט (אסירי עולם מגויסים למשימות למען המדינה) מוצג באופן ברור, וחלק מהדמויות מוצגות עם טיפל'ה עומק (ממש טיפה). לא כולל קינג שארק, כמובן. הנה העומק שלו: הוא כריש. הסוף. וזה סבבה, זה בדיוק מה שגייל סימון עשתה איתו ב-Secret Six, אבל שם זה היה מצחיק יותר.

זאת לא חוברת לקוראים עדיני נפש. וזאת לא חוברת מאד טובה. אבל אני לא חש שהיא ראויה למחלוקת שהיא עוררה. חוץ מהעניין עם וואלר, שאני מניח שהוא החלטה גורפת שלא ספציפית לחוברת הזאת.

2 מחשבות על “פרויקט ה-52: Suicide Squad #1”

  1. זאת לא חוברת מאוד מעניינת. ופרט להארלי, הדמויות האחרות לא מעוררות שום עניין.אני לא בטוח אם אטרח להמשיך. כנראה שלא.

כתיבת תגובה

