פרויקט ה-52: Batman and Robin #1

מה עושים עם בעיה כמו רובין?

יש בעיה. יש בעיה, וצריך לדבר עליה. לבעיה קוראים דמיאן ויין. הוא הרובין הרביעי, והוא גורם לרובין השני – זה שקהל הקוראים בחר שייהרג – להיראות כמו דמות סימפטית.

עכשיו, ברור למה הוא כזה מעצבן. אני מניח שגם אם אתכם היו מגדלים בליגת הרוצחים להיות נשק קטלני, והייתם מגלים שאבא שלכם הוא באטמן, גם אתם אולי הייתם מעצבנים. אבל אז לא הייתי קורא את החוברת שלכם.

הנה הדבר שהכי מעודד אותי בקיומה של החוברת הזאת: היא מקטינה את הסיכוי שנראה את הרובין הזה בחוברות האחרות של באטמן. עכשיו, זה די ברור שהעניין הזה – כמה שרובין #4 מעצבן – הוא סוגיה שמודעים אליה ב-DC. ואולי הם גם הולכים לנסות לעשות משהו כדי לטפל בזה. ובגלל זה מתמקדים בזה. כדי שהוא יתבגר, וכאלה. אבל כרגע זה לא כל כך מעניין אותי. כרגע אני פשוט לא חש עניין או רצון לבלות זמן בחברת הדמות הזאת.

הדבר המוצלח ביותר בחוברת נמצא בהתחלה ובסוף שלה, וקשור למתקפה על הבאטמן הרוסי. כפי שציינתי בסקירה של Batwing, יש עכשיו באטמנים בכל העולם (קצת כמו הפנס הירוק, גם באטמן הוא דמות שההשפעה של האתחול על ההמשכיות שלה מועטה יחסית, וזה משהו שקרה קודם). אז זה עשוי להיות מעניין. אולי זה מוביל למתקפה על דמיאן? כל עוד DC לא מצפים שיהיה לי אכפת מה קורה לו, זה יכול להיות מעניין.

6 מחשבות על “פרויקט ה-52: Batman and Robin #1”

  1. האם יתכן שהרובין הזה מוצלח בעיני פילוח קהלים כלשהו? אולי, אני לא יודע, ילדים בני 10-12 חושבים שהוא ממש מגניב, וזה מה שיגרום להם לקנות את החוברת?
    אולי נשים בנות 65-75 חושבות שהוא חמוד?

    כי אחרת, לא ברור למה בהנתן הזדמנות פז שכזאת, לא הפילו עליו מקרר, והחזירו את אחד הרובינים הקודמים. או בראו חדש במקומו.

    והבאטמנים האחרים לא ממש מעניינים אותי, בינתיים. החליפה לא עושה את איש-העטלף.

    1. אני אומר לך בפירוש שלא. נתתי לאחייני הצעיר חוברת של באטמן ורובין (לפני האתחול) והוא אמר בפירוש שדמיאן הוא מעצבן ואני מצטט "אידיוט עם תספורת גרועה"

  2. אני לא מבין בשביל זקוקים לדמות הזאת. חשבתי שלשם שינוי,די.סי יפגינו היגיוו ויורידו את הדמות הזאת. ווחזירו לטים דרייק את גלימת הרוביו,אבל לא.

  3. אז טים דרייק תקוע בתור הרד רובין, ואפילו התלבושת החדשה והמגניבה לא מפצה על זה שהוא צריך להיות רובין,ולא החיקוי העלןב עם התספורת הזוועתית

  4. אני חייב להגן על דמיאן, אני חושב שהוא דמות מאוד סימפטית. קראתי אותו בעיקר בהרצה של גרנט מוריסון על באטמן ורובין (שבאופן כללי, מעבר לסיפור הראשון עם פרנק קוויטלי, היתה סדרה די מייגעת) ואני חושב שהוא דווקא מביא איתו משהו מרענן, על אף האופי הפוצי שלו. נחמד סוף סוף לראות גיבור-על שהוא לא רק אצילי ומיוסר אלא פשוט שמוק, ובתור ילד האפיון שלו מאוד אמין.

  5. דרך אגב,דמיאן הוא הרובין החמישי. הרביעית היא סטפני בראון שלאחרונה לקחה את גלימת הבאטגירל,ושממש לאחרונה הועפה (בצעד אידיוטי אופייני) כחלק מהריבוט

כתיבת תגובה

