פרויקט ה-52: Green Lantern #1

של מי החוברת הזאת?

כפי שכבר ציינתי בסקירות אחרות, די נטשתי את המעקב אחרי חוברות DC בחודשים שהובילו לאתחול. ובחוברות מסוימות, כמו גרין לאנטרן, ההחלטה הזאת נושכת אותי בישבן. כי לפי מה שהצלחתי להבין, לא היה כאן כל כך אתחול. האל ג'ורדן גורש מהחיל – מסיבות שלא ברורות לי, ושודאי לא יישארו קבועות – בעוד סינסטרו הוחזר לחיל. אולי בגלל שמארק סטרונג, ששיחק אותו בסרט, הוא מגניב? לא יודע. אה, טוב, כן. "הטבעת בחרה בו". שווה להזכיר שמדובר בדמות שהקימה מסדר שלם (עם טבעות פחד צהובות) שנועד להשמיד את הפנסים הירוקים.

לפחות אני לא היחיד שחושב שזה רעיון רע. גם גאנטת, הדמות הכי פחות בלתי נסבלת מבין "שומרי היקום" (הבוסים העתיקים של הפנסים הירוקים) חושב כך. וגם סינסטרו.

אבל זה לא אמור להיות הספר של סינסטרו. זה אמור להיות הספר של האל ג'ורדן, האיש שמתגבר על הפחד, בעל כוח הרצון, וכו' וכו'. והוא… תקוע בכדור הארץ, בלי טבעת, ובלי גרוש. אני מצטער, נפלתי בטעות לספר הלא נכון? זה לא ספר על חבר בכיר במשטרת חלל שהוא גם חבר בליגת הצדק? למה אני קורא על הקשיים שלא בהשגת שכר דירה? למה הוא כזה מעצבן? כמו די הרבה חוברות באתחול, גם החוברת הזאת נבנית בעיקר לפאנל האחרון שלה. וזה פאנל אחרון מסקרן. כל כך מסקרן שאני שוקל לחזור אליה בחוברת השניה. אבל בחוסר רצון בולט. כי זה? זה היה מאעפן. אני לא חסיד ממש גדול של ג'ף ג'ונס, אבל הוא בדרך כלל קומפטטנטי. אולי זה קשור לכך שהוא הפך לאחרונה להיות אחד הבוסים של DC. לא יודע. זה היה מאכזב.

2 מחשבות על “פרויקט ה-52: Green Lantern #1”

  1. הם נתנו לסינסטרו את הטבעת והשאירו את האל ג'ורדן,שהוא אמור להיות הגרין לנטרן החזק מכולם,בבית?? ועוד על שהוא (למיטב הבנתי,תקנו אותי אם אני טועה) הציל להם את התחת הקטן והכחול שלהם?!
    הם לא אמורים להיות יצורים גאונים מראשית הזמן??(או משהו)

כתיבת תגובה

