פרויקט ה-52: Legion Lost #1

לא בשבילי

אני לא כל כך סובל את הלגיון. הם גיבורים מהעתיד, יש המון מהם – בדרך כלל – אני לא כל כך יודע מי הם ומה הם רוצים, ובכל פעם שניסיתי לקרוא חוברת שקשורה אליהם חשתי שאני נתקל בהררים בלתי חדירים בעליל של היסטוריה.

בחוברת הזאת הם לא כל כך רבים, לפחות כרגע. זאת קבוצה קטנה של חברי הלגיון, שתקועה בעבר. כלומר, בהווה. או משהו. אבל עדיין אין לי כל כך מושג מי הם, ומה הם רוצים. האקשן נפתח מהאמצע, ואין לי מושג האם זה בגלל שקרה משהו לפני האתחול שהוביל לכך או שזאת סתם החלטה קריאייטיבית – לגיטימית בפני עצמה.

בנוסף, אני לא זוכר שקראתי משהו של הכותב, פביאן ניציאזה, שאהבתי. ויקיפדיה מספרת לי שהוא יצר – ביחד עם רוב לייפילד, שכבר ציינתי שאני לא סובל – את דדפול. וזה סוג של מגניב. אבל לא קראתי את הדדפול שלהם, ובהתחשב בכך שזה לייפילד בתחילת הניינטיז, אני לא חושב שאני רוצה לעשות את זה.

תכלס, אין לי הרבה מה לומר על הספר הזה. אם אתם אוהבים את הלגיון – ואם כן, אולי תסבירו לי למה? – אני מניח שתרצו לנסות את זה, ואולי תכירו לפחות חלק מהדמויות. אני לא הולך להמשיך עם החוברת הזאת.

2 מחשבות על “פרויקט ה-52: Legion Lost #1”

להשאיר תגובה

