פרויקט ה-52: Mr. Terrific #1

לא כזה נפלא

מייקל "מר מצוין" הולט הוא, היסטורית, דמות חביבה. האיש השלישי הכי חכם בעולם, שהפך את עצמו לגיבור על בכוח המדע. בספרים קבוצתיים כמו ה-JSA, הוא דמות מוצלחת. האם הוא יכול להחזיק ספר בזכות עצמו?

על בסיס הספר הראשון, התשובה שלי היא… "אולי". אני לא מת על סגנון האמנות, לא ברור לי מה בדיוק בונים שם מבחינת עלילה, והסוף – שאמור היה להיות קליפ האנגר מרתק – לא כל כך עבד מבחינתי. הדמות המסקרנת ביותר בספר, עד כה, היא קארן סטאר. כי כשיש  לך דמות שלפחות לפני האתחול היתה דודנית של סופרמן עם כוחות מקבילים לשלו, והיא לא מפגינה שום דבר מהם, זה מעניין.

ומה כל זה אומר? זה אומר שאני אעיין באינטרנט כדי לראות מה בדיוק קורה עם קארן סטאר, ואיך אנשים מגיבים לחוברות הבאות בסדרה. וזהו זה, פחות או יותר. אם אבחר להיות בוטה, אומר שהסיבה היחידה שמיסטר טריפיק קיבל חוברת משלו היא יחסי הציבור על הוספת חוברות המבוססות על ספרי מיעוטים. שזה בסדר. כל עוד הספרים טובים, זה אחלה. אבל הניחוש שלי הוא שהספר הזה מתבטל תוך חצי שנה. ובהתחשב בכך שאני חוזה גורל דומה לסטאטיק שוק, הספר הקודם שקראתי עם גיבור שחור, אני מתחיל לתהות האם DC רציניים בנוגע לגיוון האתני עליו הם דיברו לא מעט בהודעות לעיתונות. אני מקווה שאני טועה.

מחשבה אחת על “פרויקט ה-52: Mr. Terrific #1”

  1. יהיה לי חבל אם פאוור גירל לא תחזור יותר. הסדרה האחרונה שלה היתה חיננית וחביבה למדי.

    ובקשר לזה שאתה לא יודע אם הם רציניים, לא ברור לי מה אתה רוצה מהם. הם מנסים. אם הקהל יאהב את זה, יופי לקהל. אם זה לא מה שהקהל רוצה, איך זה הופך את DC ללא רציניים?

כתיבת תגובה

