פרויקט ה-52: Resurrection Man #1

הפתעה משמחת

טוב, סיימנו עם החוברות המאכזבות של השבוע, והגיע הזמן להפתעה לטובה. לא ידעתי למה לצפות מ-Resurrection Man. גיבור שמת שוב ושוב וחוזר כל פעם עם כוח חדש? ואני חושב שבמקור זה היה מד"בי וסופר גיבורי, כזה. כאן, זה מרגיש לגמרי כמו פנטסיה, ולגמרי כמו ורטיגו. זאת עוד חוברת שממש מוזר ומעניין – ודי מגניב – לראות ביקום המיינסטרימי של DC. יש לנו גיבור שמת וחוזר לחיים, וגורמים אפלים שמחפשים אחריו בגלל הנשמה שלו. ומדברים על גורל וכאלה. זה לא מרגיש כמו ה-DCU. ואני מתכוון לזה במובן החיובי.

אני חושב שהפעם האחרונה שקראתי משהו של דן אבנט ואנדי לאנינג, זה היה לגיון גיבורי העל. כלומר, עוד סיבה לא להתלהב, כי אני חושב שהבהרתי את עמדתי בנוגע ללגיון. אבל זה היה מגניב. מגניב במידה כזאת שאני חש שכבר עכשיו אמרתי יותר מדי בנוגע למה שקורה בחוברת, כי זאת חוברת שאני מקווה שאנשים יקראו, ויגלו בעצמם. זה מפתיע, זה מגניב, ואני בהחלט הולך להמשיך.

אה, וגם האמנות די מוצלחת. הזכירה לי טיפה את העבודה של סטיב דילון ב-Preacher. עם הרבה פחות דם, כמובן.

כתיבת תגובה

