פרויקט ה-52: Batman #1

הוא באטמן

אחרי שני קומיקסים שלא אהבתי השבוע, הגיע הזמן לאחד מאלה שכן. באטמן, החוברת השלישית החודש בכיכובו של האלטר אגו של ברוס ויין, היא גם הטובה מביניהן. בהרבה.

הגרסה המעודכנת לטכנולוגיה של באטמן מעניינת, הסצנה של באטמן והרובינים מוצלחת (למרות שהפרשי הגודל בין ויין וגרייסון מגוחכים קצת), והגליון מציב בסופו תעלומה מסקרנת. מסקרנת בדיוק בגלל שהמידע שמוצג בה כוזב בעליל. ומתכתב עם התחלת הגליון באופן מעניין.

אבל יותר מכל, זה הבאטמן שאני רוצה. וזה הברוס ויין שאני רוצה. התערובת בין אקשן לתעלומה, אפיון הדמויות המדויק. אין לי המון מה לומר על החוברת הזאת, כי היא בולטת בעיקר כניגוד. אחרי דטקטיב הלא מוצלח, באטמן ורובין המרגיז, וקאטוומן הבעייתי, הגיע הזמן שנקבל חוברת באטמן טובה. בפרק פתיחת העונה של קומיוניטי, נשמעת ההאשמה "את ההפך מבאטמן". זה הבאטמן שהדמות עליה זה נאמר היא ההפך ממנה.

מה שכן, אני לא מת על האמנות. אם אפשר היה לשלב את יוצרי שתי החוברות המרכזיות של באטמן, כך שסקוט סניידר כותב ולטוני דניאל מצייר, הייתי מרוצה עוד יותר.

מחשבה אחת על “פרויקט ה-52: Batman #1”

  1. מה קרה לפנים שלו? למה יש אנשים שמציירים אותו כמו הג'וקר?! פנים מאורכות מגעילות. למה לא מציירים אותו בסגנון ג'ים לי? לסת נורמלית, וקרניים בגודל בינוני!

כתיבת תגובה

