פרויקט ה-52: Legion of Super-Heroes #1

מי הם? לא אכפת לי

אוי, לא. יש עוד חוברת עם הלגיון. והפעם עם כולם. טוב, כולם חוץ מאלה שתקועים בעבר ב-Legion Lost. הדבר היחיד שניחם אותי ב-LL היה שלפחות היו פחות דמויות שלא אכפת לי מהן. אבל כאן יש – כנהוג בעדות הלגיון – המון דמויות.

המון דמויות עם המון היסטוריה, אישית וארגונית, שלא מעניינת אותי בשום צורה. אמנם כשכל אחת מהדמויות מוצגת יש כתובית שאומרת מי היא ומה הכוח שלה, אבל אופס – שכחתי כבר. כי לא ממש אכפת לי.

הלגיון היא החוברת הכי בלתי חדירה שיש בעולם הקומיקס. ותאמינו לי שניסיתי לחדור. קראתי לא מעט לגיון לפני שהשתכנעתי שזה לא אני: זה הם. וכל תקווה שהאתחול ישפר את המצב במידה כלשהי התבדתה עוד בחוברת הקודמת, וזה נכון עוד יותר כאן.

אני מניח שאם אתם חסידי לגיון גיבורי העל, החוברת הזאת מספקת לכם את הסחורה. אבל היא בהחלט לא נועדה לי.

3 מחשבות על “פרויקט ה-52: Legion of Super-Heroes #1”

  1. פעם, נניח כשהייתי בן 8, הלגיון היתה אחלה סידרה: כל כמה עמודים צצה דמות חדשה עם תלבושת מגניבה (בעיצובי סבנטיז מדהימים של מייק גרל, שלא פחד לחפצן גברים כמו שנשים מחופצנות בקומיקס אחרים), יש מיד כתובית שנותנת לה שם ואומרת לך מה הכוחות שלה, ויש איזה בעיה מסובכת שמאתגרת אותם ושלרוב ניתן לפתור רק בעזרת הכוחות של הדמות הפחות-צפויה בקבוצה. וכל חוברת יש הרכב אחר של לגיונרים! יש להם איזה 40 ומשהו חברים, אז תמיד יש גיוון!

    יכול להיות שמה שהרס את הסדרה היו הכותבים (פול לביץ' וקיית' גיפין) שהכניסו המשכיות והתחילו להדביק לדמויות מיני תכונות אופי (מעבר לזה בלונדיני, זה ברונטי, זה קרח כתום עם מחושים). יכול להיות שמה שהרס את הסדרה היו כל הריבוטים, כל הנסיונות לעשות אותה "אפלה", או כל החובבים הפנאטיים שהיא פיתחה. ויכול להיות שמה שהרס אותה הוא שאני כבר לא בן 8.

כתיבת תגובה

