פרויקט ה-52: Green Lantern Corps #1

שוטרי חלל נלחמים בחלל נגד איום חללי

אני רוצה לומר משהו לא כל כך פופולרי: אני לא מת על ג'ון סטיוארט (הגרין לאנטרן השלישי, כן? אני מאד אוהב את הקומיקאי). תמיד היתה לי תחושה שתקוע לו מקל עמוק עמוק בישבן. אבל בחוברת הזאת, זה לא הפריע לי.

קצת כמו גרין לאנטרן #1, גם כאן היתה התעסקות בניסיון של פנסים ירוקים להשתלב בחיים רגילים ועבודות רגילות, אבל כאן הניסיון הזה אוזן עם העבודה האמיתית שלהם: להיות שוטרי חלל.

מה שאני מצפה מהחוברת הזאת הוא שהיא תיתן לי שוטרי חלל שנאבקים נגד איום חללי . בחלל. ובסופו של דבר, זה מה שקיבלתי. ובדרך קיבלתי גם שיחה מעניינת בין גאי גרדנר (מי ידע שהוא מסוגל לנהל שיחות מעניינות?) וג'ון סטיוארט. והאמנות מצוינת, ובאופן כללי, יצאתי מאד מרוצה.

הערה אחת כן צריך להעיר: יש בחוברת הזאת פאנלים של אלימות מאד קיצונית. נגד חייזרים, ובכל זאת. זאת חוברת ש-DC מייעדים לבני 12 ומעלה. זה קצת בעייתי בעיני. אז אם אתם הורים, קחו את זה בחשבון.

2 מחשבות על “פרויקט ה-52: Green Lantern Corps #1”

  1. נדמה לי שג'ון סטיוארט סובל קצת מסינדרום סידני פואטייה: הוא יותר מדי מסונדל בצורך להיות לייצג את העדה שלו בכבוד בכדי שיוכל לשחרר ולהיות דמות אנושית ונגישה יותר.

כתיבת תגובה

