פרויקט ה-52: Supergirl #1

שוב מתחילה מההתחלה

כמו החיפושית הכחולה, גם סופרגירל מקבלת כאן #1 שהוא אתחול. וכמוה, גם היא מקבלת אתחול שדי דומה לפעם האחרונה שאתחלו אותה. היא נוחתת בכדור הארץ, כשהיא לא יודעת למה, ואיך. ההבדל העיקרי – שאותו בהחלט ניתן לזקוף לזכות הגרסה הזאת – הוא שהפעם היא לבושה.

זאת חוברת על נערה שנוחתת בכוכב אחר, מגלה שיש לה כוחות, מותקפת, ומגיבה. זה קונספט מאד פשוט. וכשהקונספט מאד פשוט, המדד היחיד הוא הביצוע. והביצוע כאן הוא טוב מאד. הדיאלוג הפנימי של קארה בונה את הדמות, מספק רקע, ושומר על האיזון הדק בין אפיון דמות ואקספוזיציה, בעודו נותר די אמין כ"מחשבות שהיא עשויה לחשוב במצב הזה".

והאקשן מצויר היטב ועובד, גם אם לעתים לא לגמרי ברור מה קורה שם בדיוק. זאת חוברת שמעלה הרבה יותר שאלות מתשובות, וזה סבבה. אני לא מצפה לתשובות מחוברת מספר אחת בסדרה. לפחות לא לרבות כאלה. את העבודה שלה, החוברת עשתה: אכפת לי מהדמות, היא מסקרנת אותי, ואני רוצה לדעת מה יקרה איתה בהמשך. בכפוף לדרישות הזמן והמחיר, ובהתאם לכמה חוברות אני אתחיל לקנות חודשית בסוף הסיפור הזה, יש מצב שאמשיך לקרוא גם את סופרגירל.

מחשבה אחת על “פרויקט ה-52: Supergirl #1”

כתיבת תגובה

