שלושה קינדלים חדשים. אחד מהם הוא טאבלט – עדכון: לאמריקאים בלבד?

עדכון: לפי מה שמופיע בעמודי האמזון של כל המוצרים האלה פרט לזול ביותר, הם נשלחים כרגע ללקוחות בארצות הברית בלבד. אני מקווה לשמוע פרטים על זמינות בינלאומית בקרוב. 

עדכון שני: המחירים שהופיעו קודם הם מחירים לגרסה עם פרסומות. עכשיו עודכן כולל הגרסה עם הפרסומות

אז בשנה שעברה קניתי קינדל, ואני מאד מרוצה ממנו. ליתר דיוק, הייתי מרוצה ממנו, עד עכשיו. כי אמזון הכריזה על שלושה מכשירים, שכל אחד מהם גורם לקינדל שלי להיראות רע בדרך אחרת…

הקינדל הבסיסי החדש הוא נטול מקלדת, אבל קומפקטי וחמוד. הוא בולט בגלל המחיר שלו. 79 דולר. 79 פאקינג דולרים. אני עוקב אחרי השוק הזה, של ספרים אלקטרוניים, כבר הרבה שנים, החל מכשהייתי עורך באופוס, לפני יותר מעשור. ואני זוכר שהם עלו 1,000 דולר. הדגם הזה זמין כבר מהיום. תזמינו היום, ישלחו היום. הגרסה ללא הפרסומות עולה 109 דולר. זה היחיד מבין הקינדלים החדשים שזמין כרגע גם לישראלים.

הקינדל הבסיסי החדש

הדגם שנראה לי שיהיה המצליח ביותר הוא הקינדל טאץ', ב-99 דולר. זה כמו הקינדל הבסיסי, אבל עם מסך מגע, ועם האפשרות לקבל הגדרות מילוניות וערכי ויקיפדיה וכאלה על כל מילה. גרסה ללא פרסומות עולה 139 דולר.

הטאץ' מגיע גם בגרסת 3G שעולה כמו שהגרסה הזולה ביותר עלתה עד עכשיו: 149 דולר. 149 דולר למכשיר שיש לו קישוריות אינטרנט סלולרית כלולה במחיר במאה ארצות בעולם. את שני דגמי הטאץ' ניתן להזמין מהיום, אבל הם יישלחו רק ב-21 לנובמבר. גרסה ללא פרסומות עולה 189 דולר.

קינדל טאץ' רוקד עם דרקונים

ואז יש את הגרסה שאני שוקל לקנות בנוסף לקינדל שלי: Kindle Fire. הפייר הוא מכשיר 7 אינץ' ששוקל 414 גרם. זה טאבלט מבוסס אנדרואיד, שבנוי – כצפוי – עם כל השירותים של אמזון. הספרים, כמובן, אבל בעיקר שירותי הוידאו והמוזיקה. הקינדל טאבלט כולל דפדפן חדש בשם Amazon Silk, שמרנדר תכנים בענן. מה זה אומר? תיאורטית, זה אומר שהדפדפן צורך פחות משאבים, ועובד מהר יותר. אמזון נשענת כאן על השרתים המסיביים שלה, מה שאומר שכן, כל תוכן אינטרנטי שתצרכו דרך הפייר יעבור דרכם. קצת כמו אופרה מיני, הדפדפן המאד מצליח לטלפונים פשוטים הדפדפן גם יחזה את ההקלקה הבאה שלכם ויתחיל להעלות אותה ברקע. הפייר עולה 199 דולר. וזאת הסיבה שאני שוקל ברצינות לקנות אותו.

הטאבלט שעולה פחות מ-200 דולר

את הפייר ניתן להזמין מהיום, והוא יישלח החל מה-15 לנובמבר. זה אומר שלא אוכל להזמין אותו לתחנה בנסיעה שלי לארצות הברית. באסה.

כשאחזור מארוחת ראש השנה, אראה האם ניתן למצוא כבר מידע על הזמנה בינלאומית של הפייר, והאם משהו מהשירותים שלו – מעבר לספרים – יעבוד בארץ. אני מנחש שלפחות לשאלה השניה, התשובה היא לא.

9 מחשבות על “שלושה קינדלים חדשים. אחד מהם הוא טאבלט – עדכון: לאמריקאים בלבד?”

  1. לעזאזל.
    רק לפני חודשיים נשברתי וקניתי קינדל. אוףףףףףף.

    אגב – לא גיגלתי, אבל שמעתי נחרצות טענה שאפשר לקנות nook צבעוני מהמתחרים,
    לפרמט לו את הצורה ולהעלות עליו גרסה סבירה של אנדרואיד, מה שהופך אותו
    כבר כמה זמן לטבלט ממש זול (149$)

      1. ועדיין הוא טבלט זול. יש פחים יותר גרועים שמוכרים בארץ
        כמו הארקוס 7 שזייגון קנה שנעול לאנדרואיד 2.2.1 (לפחות ככה הוא הוא אומר).

        ועדיין אני מבואס מזה שהוצאתי איזה 30$ יותר וכן, גם אני הייתי קונה עם הפרסומות…

  2. מה זה אומר לא משווק בינלאומית? שהם לא שולחים לארץ (וזה פתיר בקלות דרך מאסטופ ודומיו) או שלא יעבוד מהארץ? כי פאקינג הל (דרך אגב, אני לגמרי הייתי הולכת על גרסה עם פרסומות. הפרסומות מופיעות כחלק מהשומר מסך, לא בזמן הקריאה, אז וואו, במקום תמונות של סופרים מתים ומפות עתיקות יהיו פרסומות. לגמרי שווה את ההנחה).

  3. 79$….
    לא, אני חיבת לרשום את זה שוב.
    79$.
    פשוט לא יאומן. אני עוד זוכרת כשקניתי את 505 ב 300 וחשבתי שזו מציאה.
    מסך פרל. לא מגע (שמבחינתי זה יתרון אחרי ה 650 שיש לי כרגע).
    החיסרון היחיד הוא שהגרסה הזולה היא ללא מילון (שמתברר שדיי נחמד כאשר יש אחד).
    אבל שוב,
    79$.
    זה הגיע למחיר שניתן לקנות כמתנה לאנשים.

    עכשיו שאלה אחרת, האם זה תומך epub והאם זה קורא עברית?
    (כי רוסית זה קורא, לפי המפרט באתר).

    1. לפי המפרט, לא תומך ב-epub ולא בעברית.

      איפה ראית שהגרסה הזולה ללא מילון? כי זה מופיע בתיאור בדף המוצר, אלא אם כן פספסתי משהו.

  4. התפרסם כבר המפרט של הפייר? אם הוא יהיה היורש של הטאצ'פד של HP מבחינת מחיר וביצועים הוא עשוי באמת להיות הצלחה גדולה

כתיבת תגובה

