11 באוקטובר: הכרזת הנקסוס פריים?

כן, התעלמתי כאן מזה שבשבוע הבא מכריזים על אייפון 5. יש לזה שתי סיבות: 1. אני לא כותב על הכרזות עתידיות בדרך כלל. 2. אני לא הולך לקנות אייפון 5.

אבל נקסוס פריים… נקסוס פריים אני רוצה. רוצה מאד. רוצה מאז שהשמועות עליו התחילו להתרוצץ. גלקסיס2 עם מעבד מהיר יותר, ורזולוציית מסך טובה יותר. רוצה, רוצה, רוצה. סמסונג וגוגל עורכות ארוע ב-11 לאוקטובר. לפי כל ההערכות, יכריזו שם על הנקסוס פריים. אני בארצות הברית ב-26 לאוקטובר. אחרי שאמזון ביאסו אותי בכך שהקינדל פייר יהיה זמין שבוע אחרי שאעזוב את ארצות הברית, אני מקווה שסמסונג וגוגל לא יכריזו על מכשיר ב-11 לאוקטובר שיימכר גם הוא באמצע נובמבר. סמסונג? גוגל. אל תאכזבו אותי. לא בפרטי ההכרזה, ולא בתאריך.

בסדר?

2 מחשבות על “11 באוקטובר: הכרזת הנקסוס פריים?”

  1. נשמע אחלה, רק קצת גדול. הסמרטפונים נסחפים כלפי מעלה לכוון מיני טבלטים. מצד שני, הסוני X10 מיני שלי הוא קצת קטן מידי. מה ה form factor האידאלי?

כתיבת תגובה

