פרויקט ה-52: Voodoo #1

לא מרגיזה. סתם גרועה.

הפרויקט מתקרב לסופו, עם סקירות שבוע ההשקות האחרון. וזה שבוע טוב מאד, בסה"כ. כל החוברות נעות בין בינוני למצוין. חוץ מאחת. החלטתי להתחיל באחת.

וודו היא חייזרית משנת צורה שעובדת כחשפנית כדי להוציא מודיעין מחיילים שבאים לצפות בה. היא מבלה אחוז ניכר מהחוברת על הבמה. או בחדר ההלבשה, עם חשפניות אחרות. בעולם שאין בו אינטרנט, אני יכול להבין במעורפל את המטרה של החוברת הזאת: זה פורנו שנער מתבגר יכול לקנות ולהביא הביתה. אם ההורים שלו לא מצויים בפרטים, זה יכול לעבוד.

אבל יש אינטרנט. כל דפדפן כיום כולל "מצב פרטיות" שימחק את עדויות גלישת הפורנו של הנער המתבגר דנן. וזה לא ממש מותיר מקום לחוברת הזאת.

וודו לא הרגיזה אותי כמו קאטוומן ורד הוד, משתי סיבות עיקריות: אין שום אינדיקציה שהדמות הנשית המרכזית היא מטומטמת (ובטח לא, כמו בשתי החוברות ההן, דמות אינטליגנטית בעבר שהפכה לפתע לאדיוטית), וכל עניין "חשפנית חייזרית" הוא קאנון. זאת הדמות. זאת לא חוברת טובה, אני לא יודע האם יש הצדקה כלשהי – אפילו מסחרית – לקיומה. אבל מסיבות שלא ברורות לי, תעשיית הקומיקס ממשיכה לחשוב שזה רעיון טוב לתת לרון מארץ עבודה.

זאת לא חוברת שיש לי עניין כלשהו, אפילו מציצני, להמשיך לקרוא.

כתיבת תגובה

