פרויקט ה-52: BlackHawks #1

איפה זינדה?

אני מחבב חוברות קבוצתיות. ואני מחבב סרטים ותכניות טלוויזיה על צוותים שנלחמים בפשע וברשע. כך שהגעתי לחוברת הזאת בגישה די חיובית. בנוסף, ליידי בלאקהוק, שאמורה להיות חברה בצוות, הופיעה ב-Birds of Prey של גייל סימון, ונהניתי ממנה שם.

אני אומר "אמורה", כי היא לא ממש מופיעה שם. ליתר דיוק, אני די בטוח שליידי בלאקהוק מבירדס אוב פריי, זינדה בלייק, לא מופיעה בחוברת בכלל. יש שם מישהי שהיא כנראה נטלי ריד, הליידי בלאקהוק השניה. אבל מכיוון שאין לה אף שורת דיאלוג, קשה להיות בטוח.

במקום זאת, החוברת מתמקדת בקונויצ'י, דמות חדשה למיטב ידיעתי. זאת, כך אומר לי גוגל, המילה לנינג'ה ממין נקבה. וזה הולם, אני מניח. והיא מגניבה. והדמויות האחרות גם בסדר, והאפיון שלהן בסדר. אבל כשיוצרים סדרה בשם Blackhawks, מוזר לא לראות את הדמות שציבור הקוראים המודרני מכיר כקשורה לשם הזה. גם בלאקהוק המקורי, מייסד הצוות, לא מופיע. ואם כן, לא נאמר שזה הוא.

אבל אם נשים בצד את ההחלטות האלה, ואם אני מתייחס לספר בפני עצמו, הוא לא רע. הוא בהחלט פתיח מעניין ומסקרן לסדרת הרפתקאות בעלת פוטנציאל ביקום של DC. האם אמשיך לקרוא? לא ברור.

כתיבת תגובה

