אייפון 4ס. וידאו ומחשבות

אז זה היה מאכזב, לא?  הקרביים הם יישור קו עם מה שקורה בעולם כרגע – כלומר, שורה מאחורי מכשירי אנדרואיד שיושקו לקראת סוף השנה – המסך עדיין קטן, והמצלמה היא היתרון המהותי היחיד – פרט למערכת ההפעלה, כמובן – לעומת המתחרים. זאת היתה הכרזה הרבה פחות מאכזבת אם היא היתה מגיעה באביב. אבל בסתיו? ציפיתי ליותר. לראשונה, אני חש שאפל הותירו את הזירה די פתוחה להשקות של המתחרים. אם אנדרואיד 4.0 היא כל מה שאני מקווה שהיא תהיה, הזמן בו האייפון החדש הוא המכשיר המוכרז המרשים ביותר עשוי להיות שבוע. כן, אני מאד מצפה לנקסוס פריים. ואם הוא יהיה מה שאני מצפה שהוא יהיה, ואם הוא יעבוד כאן בארץ, ואם הוא יהיה זמין לרכישה כשהיה שם, אני קונה אותו בסוף החודש בארצות הברית.

אה, וסירי? אני בטוח שיש אנשים שיאהבו את זה. אני לא מדבר כל כך עם המכשיר שלי. אולי זה ישתנה, אבל היכולות האלה קיימות – ביישום פחות מוצלח – באנדרואיד כיום, ואני אף פעם לא מנצל אותן.

הנה הוידאו.

מחשבה אחת על “אייפון 4ס. וידאו ומחשבות”

כתיבת תגובה

