מבצע קומיקס דיגיטלי: Morning Glories ב-50 אחוז הנחה

בוקר טוב

אני לא כותב כאן הרבה על מבצעים. הם באים והולכים, וזה לא אופי הבלוג. אבל Morning Glories היא אולי חוברת הקומיקס הטובה ביותר של השנה האחרונה. בסיכום 2010 בקומיקס קראתי לה "הפתעת השנה". אז עכשיו היא כבר לא הפתעה. היא פשוט סדרה מעולה שממשיכה להיות מעולה. Comixology מוכרים את 12 הגליונות הראשונים ב-50 אחוז הנחה למשך שלושה ימים. חוץ מהראשון. הוא חינם, היה חינם ונשאר. זה מבצע מעולה.

הסיבה למבצע היא שגליון 13 הולך להיות הראשון בסדרה שמצטרף למגמת "עותק דיגיטלי מקביל לפיזי". מה שאומר שאם תתמכרו, לא תאלצו לחכות הרבה למהדורה הדיגיטלית שלכם. זה לא קישור "שותפים". אני לא מרוויח שקל אם תקנו את הגליונות. אבל אני חושב שאם אתם אוהבים קומיקס, שווה לכם להוריד את הראשון ולהחליט האם אתם רוצים לקנות את הבאים בהנחה.

2 מחשבות על “מבצע קומיקס דיגיטלי: Morning Glories ב-50 אחוז הנחה”

  1. טוב, אחרי הגיליון הראשון שהיה קצבי ומסקרן, המשכתי לקרוא. הדיאלוגים שנונים, האומנות זורמת והטוויסטים ממשיכים להגיע, כמו מנות מדודות של ניקוטין. אני מרגיש שחסר לי בשר על התעלומה המרכזית- יש פה יותר ערפל ממה שהייתי רוצה והתעלומה מתחילה להיראות "שמנה מדי". ומצד שני העבר של הדמויות נבנה בצורה מרתקת. (קראתי עד 9).

    אני בהחלט הולך לבדוק עוד דברים שניק ספנסר עשה.

    הזרימה של הפורמט הדיגיטלי הפתיעה אותי לטובה. המעבר בין פריימים מאוד נוח והזום יעיל. מצד שני, במחיר מלא סביר להניח שאני לא אקנה קומיקס דיגיטלי בצורה קבועה.
    נראה לי שאתחיל לעקוב אחרי הסדרה הזאת, לא יודע אם בפורמט מודפס או דיגיטלי.

  2. אני אמנם סיימתי רק את הווליום השני זה הרגע
    בינתיים זה קולח ומצוייר מעולה
    מאד נהנה מהקומיקס
    ד
    מסכים במידה רבה עם henfeld המחירים של קומיקס דיגיטלי הם לא לחלוטין כדאיים לעיתים רבות כך שספק שאקנה הרבה ספרי קומיקס, אבל Morning Glory בהחלט ריתק אותי.

    דבר אחד קצת מציק לי, הGuided View עובד ממש יפה על הAndroid שלי (בIPAD יש באג אז אי אפשר לקרוא את הקומיקסים בלבד)
    הוא מוריד את הקובץ ומריץ אותה בצורה חלק – לעומת זאת הGuided View על מחשב (דרך האתר) תופס פחות מ50% מסך וזה חבל.
    בנוסף חבל שאינני יכול להוריד את הקומיקסים למחשב, לא הגיוני שלמחשב אין אפשרות אבל לאנדרויד כן.

כתיבת תגובה

