תוספות לפלייליסט גיקדום 3

אז היה השבוע גיקדום, והוא היה מוצלח. נראה שיש יציבות במספר האנשים שבאים, גם אם הזהות של חלקם משתנה מפעם לפעם. ועכשיו, לשירים שנוספו:

מה שיפה בווירד אל הוא שנוכל לשים שירים חדשים שלו בכל גיקדום… לנצח. יש כל כך הרבה.

אני מודה: זה פאק שלי שלא היו שירי "חנות קטנה" בגיקדומים הקודמים.

הידעתם? עוד שבוע אני רואה את אמנדה פאלמר בהופעה!

בפעם הבאה, שאטנר יחליף את החבובות.

הגיע הזמן לטום לרר

כאמור, וירד אל. אין סוף.

שיר היומולדת של גילי.

הזמרת הישראלית הראשונה שמושמעת בגיקדום. היא עוד תשוב. בפוסט הזה.

עוד קצת טום לרר

כל הקריירה המוזיקלית של שאטנר היא ניסיון כושל להתעלות על הזוועה הגאונית הזאת

לבקשת הקהל.

זה לא שיר, זה סרט אימה. טוב, בצורת שיר.

לפתע, עוד שיר מחנות קטנה ומטריפה.

כן, אין סוף לווירד אל.

שיר שהוא אמת צרופה. וכן, הסיכום של הפרק האחרון יגיע בקרוב.

שיר בשביל זיו, שעזב לפני שהגענו אליו. באסה.

גם אני אוהב את xkcd

כן, זה עוד שיר של מיץ' בן על דוקטור הו

השאטנר המפורסם ביותר שניתן להקשיב לו.

טוב, לא ניגנתי את השיר הזה. ניגנתי את השיר על ריבר, אבל עדיין אין אותו ביוטיוב.

נוסטלגיה

זלדה. לא נוסטלגיה שלי, אבל אני קשוב לקהל. או משהו.

שוב איה כורם. הפעם עם פורטל המקורי.

כן, עדיין יש שירים של קולטון שלא נוגנו.

14 מחשבות על “תוספות לפלייליסט גיקדום 3”

  1. אם יורשה לי (בתור אחד שמבריז באופן נפשע מהגיקדומים), נדמה לי שיש פה מחסור בולט בשירים של למון דמון, כמו זה

    וזה

    וזה

    וזה

    וזה, בעצם

  2. קודם כל, טים קארי הוא גאון ולא איכפת לי שזה שיר גרוע. קארי עושה ממנו מטעמים. וחוץ מזה אי אפשר לא להנות משורות קאמפ כגון:

    Anything can happen on Halloween
    Your dentist could turn into a queen
    Has anybody seen my tambourine?

    וחוץ מזה, באמת ובתמים עשיתם לי את היומולדת לאחד הכי מוצלחים בשנים האחרונות.

    וגם, אני יודעת שאתה מתלהב מאמנדה פלמר, אבל את השיר הזה שמת כבר בגיקדום הקודם.

    וגם, איך פיספסתי את בוהימיין רפסודי בביצוע החבובות! סתם אמרתי שאני אוהבת אותו, לא ידעתי שכבר השתמשת בו.

    וגם, אני יודעת שהשירים האלה קברטיים מדי בשביל גיקדום, אבל אני ממליצה מאוד מאוד מאוד להקשיב לשיר Taylor the Latte Boy ולשיר התשובה המבריק. מקשרת כאן לביצוע של אלן קאמינג כי הוא כ"כ נוגע ללב, אבל גם לביצוע של קריסטין צ'נווית' שהוא אחר לגמרי, וממחיש יותר כמה השיר מצחיק:

    אלן קאמינג (נוגע ללב):

    קריסטין צ'נווית' (מצחיק):

    ואחרון חביב, שיר התשובה (מתבקש):

      1. לא שאני מתווכחת איתך, אבל אני מתווכחת איתך. בגיקדומים הקודמים עצמם לא הייתי, ראיתי רק את הפלייליסטים שפרסמת כאן, וברשומה של גיקדום 2 השיר מופיע במקום 24…

        ואגב להקות שמתבקש להשתמש בשירים שלהן: טרייפוד. כל השירים שלהם גיקיים, מאלה ששמעתי את זה אני הכי אוהבת:

      1. הקשבתי. מגניב. וקליפ אחרון להערב, כי סוף סוף נפל לי האסימון לגבי הקליפ המוזיקלי שזכרתי שראיתי שהיו בו ניל גיימן קופץ על טרמפולינה וקורי דוקטורוב מחופש ווויל וויטון ועוד אנשים טובים. אבל משום מה בזיכרון שלי גם המוזיקה נשמעה טוב, במציאות זה סתם גימיק: http://youtu.be/KQAk_T9SBbw

    1. אני לא מבין בטים מינצ'ין. כלומר, אני יודע שיש דבר כזה, ושהוא מצחיק. אבל… זה פחות או יותר הכל. המלצות? (אולסו, אתה לא רוצה להישמע כמו פאנבוי? 1. מי אתה ומה עשית לעידן? 2. פאנבואיזם היא המהות של גיקדום).

      1. אוקיי, מכיר את האנשים האלה שבכל דיוi שהם משתתפים בו נשמע כאילו הם מכירים רק יצירה אחת, או אמן אחד? כאילו כל הסדרות בעולם מתקזזות לבאפי, כל הלהקות לביטלס וכל הציירים לאשר? אז לפעמים אני מרגיש שאני ככה עם מינצ'ין.

        בכל מקרה, אני שמח ששאלת. אני אחלק את ההמלצות שלי ל-2 – מינצ'ינים שטוב להכיר, ומינצ'ינים שגם יעבדו טוב בגיקדום עצמו.

        להיכרות עם החומר:

        Storm:

        If I didn't Have You:

        Rock N Roll Nerd:

        Inflatable You:

        Ten Foot Cock:

        Not Perfect:

        If You Open Your Mind Too Much Your Brain Will Fall Out:

        Prejudice:

        You Grew On Me:

        לגיקדום:

        Canvas Bags:

        The Good Book:

        Darkside:

        The Song for Phil Daoust:

        זה מספיק להתחלה, נראה לי.

כתיבת תגובה

