האריסון פורד במשחק של אנדר. ועוד ליהוקים ומחשבות

טוב, צריך לדבר על זה. השמועות מסתובבות הרבה זמן, אבל עכשיו שזה סופי ורשמי, הגיע הזמן לכתוב על זה גם כאן. האריסון פורד ישחק את קולונל גראף בעיבוד הקולנועי ל"המשחק של אנדר" של אורסון סקוט קארד. פורד מצטרף לאסא בטרפילד ("הוגו") שישחק את אנדר, בן קינגסלי שישחק את מאזר רקהאם והיילי סטיינפילד (שהיתה נהדרת ב"אומץ אמיתי") שתשחק את פטרה. עוד הוכרז היום שאביגייל ברסלין ("זומבילנד") תשחק את ולנטיין, אחותו של אנדר.

תשמעו, אלה ליהוקים טובים. והם מפצים במידת מה על העובדה שהקרדיט המרכזי של הבמאי גאווין הוד עד כה היה וולברין.

אני חייב להודות שאני מאד אמביוולנטי בנוגע לעיבוד הזה. זה אחד הספרים האהובים עלי, אבל קשה לי עם קארד בשנים האחרונות. השילוב המצער בין ההתבטאויות השונות שלו והירידה באיכות של ספריו גרם לי לאבד המון חיבה לקארד. ומצד שני, הספר עדיין יקר לי. אני חושש מהעיבוד הזה.

חלק ממני מקווה שפשוט יהיו הרבה חרקקים בסרט ואז לא תהיה ברירה: אני פשוט לא אראה אותו בגלל הפוביה שלי. מצד שני, אני כן רוצה לראות אותו ושהוא יהיה אחלה. והליהוקים באמת טובים.

מה אתם חושבים? אופטימיים? פסימיים? איפשהו באמצע?

7 מחשבות על “האריסון פורד במשחק של אנדר. ועוד ליהוקים ומחשבות”

  1. אני לא חושב שאני אצפה בסרט כי קארד גרם לי להגיע למצב של חסור אהדה קיצוני אליו. לא בא לי שירוויח שקל ממני לכן לא אכפת לי מהליהוק או אם יצא סרט טוב או לא.

    1. זיו, ביקום שלך סופרים מרוויחים דרך קבע אחוזים מסרטים שמבוססים על הספרים שלהם? את הכסף שלו קארד ירוויח מזה שאנשים יחזרו לקנות את הספר. וזה כבר לא תלוי בהאם אתה תראה אותו או לא.

      1. קודם כל תלוי איזו עסקה הוא חתם. לא נכנסתי לחוזה שלו. שנית, הוא קיבל כסף ממכירת הזכויות ואם הסרט יצליח אז הוא יקבל עוד כסף על ספרים אחרים.
        כל מי שמתבטא כמו שהוא התבטא לגבי הומוסקסואלים צריך למות מבחינתי.

  2. לצערי אני לא מעודכנת בהתבטאויות של קארד (הולכת לחפש ברשת מיד) אבל המשחק של אנדר וביחוד הצל של אנדר הוא אחד הספרים האהובים עלי וחיכיתי המון זמן שהשמועות על סרט יהפכו לאמת. הבעיה הייתה תמיד גילם של הילדים, אני לא יודעת מה הם הולכים לעשות ומי זה אסא בטרפילד (הולכת גם את זה לחפש בגוגל) אבל נקווה שיהיה טוב.

    והריסון פורד למרות כל הדברים מהשנים האחרונות – עדיין כיף לשמוע🙂

  3. אני בספק רב אם יהיה אפשר לתסרט ספר כל כך טעון כמו המשחק של אנדר… ספר כבד ואינטיליגנטי שכזה, מן הראוי שיבססו עליו דרמת מד"ב ששואפת לכיוון מותחן פסיכולוגי.
    גם אני לא מעודכן בהתבטאויות של קארד, מישהו מוכן לעזור לי בעניין?

  4. אין לי מושג מה הוא אמר …
    אני מאד שמחה שאני זוכרת את עלילת הספר במעורפל (קראתי כ"כ מזמן). זה יעזור לי לא להתאכזב (מצליחה בכל זאת לזכור שמאד אהבתי). מצד שני זה עושה לי חשקלחזור ולקרוא את הספר … מה שבטוח יהרוס את הסרט.

כתיבת תגובה

