כל האנשים שעשו את הדוקטור העשירי ילכו 500 מייל בשבילכם

אינטרנט, אני מאוכזב. נכון, בתקופה האחרונה אני נמצא פחות ברשתות החברתיות. הייתי בחו"ל, ואז בסקיירים ועכשיו בכל מיני עולמות ברפובליקה העתיקה (כרגע אני בטאריס), ונכון שלא עדכנתי את הבלוג מזמן (יכולתם בינתיים למצוא אותי במוסף הארץ, ב-YNET, או בבלוג של גרף). אבל זאת לא סיבה שאני אעבור חודשיים וחצי בלי לדעת על הדבר הזה. תתביישו לכם, כולם.

וכן, יהיה סיכום של פרק הכריסמס של הדוקטור. בחיי שיהיה.

8 מחשבות על “כל האנשים שעשו את הדוקטור העשירי ילכו 500 מייל בשבילכם”

  1. ברור לך שזה מסוג הדברים שאני לא טורחת לשלוח לך כי ברור שאתה יודע על זה לפני, כן? התבוססנו בזה בפייסבוק בלי סוף🙂

    רגע, ועל קליפ המחווה שיצא לזה עם מעריצים מכל העולם, כולל מישראל, אתה יודע? זה בטוח מופיע שם בקישורים ביוטיוב

כתיבת תגובה

