אז… היי?

ושוב אני חוזר אחרי היעדרות ארוכה. עד השנה שעברה, ערכתי את הבלוג של אתר הוצאת גרף, וזה היה כיף. אבל זה הפסיק, ובמשך זמן מה הספיק לי לכתוב בהארץ ולעשות את הפינה שלי The Tube על מימון המון, ולדבר על מד"ב בפייסבוק וטוויטר. אבל קורים דברים, ואני ארצה מקום לדבר עליהם כשאני אוכל. ו… אנשים עדיין מגיעים לכאן. למרות שלא עדכנתי נצח (הם בעיקר באים בחיפוש אחר סיכומי פרקים של משחקי הכס, דבר שכרגע אין לי את הכוח והזמן לעשות).

אז רעננתי טיפה את הלוק של האתר, וחזרתי. זה כבר לא "נייד ובדיוני", כי מעטים הדברים שמשעממים אותי כרגע כמו "מה חדש בטלפונים סלולריים". וזה לא "מימון ובדיוני", כי יש לי מספיק מקומות לדבר על מימון המון.

כאן, נכון לעכשיו, זה "דידי על מד"ב", וכן, זה כולל פנטסיה. אני מקווה שיהיו לי דברים מעניינים לכתוב, ומקווה שיעניין אתכם לקרוא אותם.

2 מחשבות על “אז… היי?”

כתיבת תגובה

