וואו. טריילר ל-In Time, הסרט החדש של אנדרו ניקול

חלקכם מתלהבים מהשם. חלקכם שואלים: "מי זה אנדרו ניקול?" ובכן, הוא ביים וכתב את גאטאקה. הוא כתב את המופע של טרומן. והוא ביים את S1mone, הסרט שכמעט חיסל את הקריירה שלו. ועכשיו הוא חוזר בסרט שנראה יותר ממסקרן.

9 תגובות על ״וואו. טריילר ל-In Time, הסרט החדש של אנדרו ניקול״

  1. נראה מצויין. קצת ((ליתר דיוק: מאוד) קשה לעכל את הקונספט של זמן כמטבע, אבל בדיוק בגלל זה זה הסרט הראשון מזה שנתיים שאני ממש מת לראות.
    תודה, דידי. מה הייתי עושה בלעדיך? אה, נכון – הייתי מוצא את עצמי בעוד חצי שנה עם חור בהשכלה כשכל העולם ידבר על הסרט הזה ורק אני לא אבין על מה מדובר…

    1. 1. מו-הא-הא!
      2. העלו גרסה של הטריילר ל-Bleeding Cool. אבל ההטמעה לא עבדה לי. אז חיפשתי. ולא מצאתי. ואז חיפשתי שוב. ולא מצאתי. ואז חיפשתי שוב. ומצאתי.

  2. מזכיר לי קצת את הקונספט של מומו של מיכאל אנדה יחד עם הסרט המצוין טיימר. גטקה היה סרט מעולה מבחינה רעיונית וביצועית אבל חוץ מלאו אף אחד מהשחקנים שמאוד אהבתי לא נוצל כראוי. יש לי תחושה שזה שוב יקרה (אם כי אני לא יודעת עד כמה אני מאמינה ביכולות המשחק המזהירות של JT להחזיק סרט כזה. הוא לא רע אבל לא מזהיר)

כתיבת תגובה