יש רשעים לבאטמן הבא. לי יש מחשבות על זה

טוב, זה רשמי. טום הארדי ישחק את Bane, ואן האת'וויי תשחק את סלינה "אשת החתול" קייל בסרט הבאטמן השלישי של כריסטופר נולאן, כפי שמדווח בעין הדג ואתרים אחרים.

ביין הוא אולי הדמות שנדפקה בצורה הקשה ביותר ב"באטמן ורובין" הנוראי. מדובר באחת הדמויות המורכבות ביותר ביקום של העטלף, נבל שהוא לא באמת נבל קלאסי בשום צורה. אין לו תוכניות להשתלט על העולם, והוא לא רוצה להרוויח המון כסף. ביין – במיוחד ביין של Knightfall, הסיפור שבו הוא הופיע – הוא דמות שיש לה מטרה אחת: להוכיח שהוא טוב יותר מבאטמן. חזק יותר. חכם יותר. והוא גם די עושה את זה. הוא שובר לבאטמן את הגב, ומוציא אותו מפעולה לחודשים. הוא אמנם מתוגבר כימית, אבל זה לא שהוא לא מפלצת כמו שהוא. וכן, הוא פושע, אבל זה אף פעם לא לב העניין איתו.

ביין של הקומיקס כיום הוא עדיין  דמות מרתקת. באייקון האחרון המלצתי על Secret Six של גייל סימון כאחת הסדרות המעניינות ביותר כיום, וביין הוא סיבה מרכזית לכך. הוא איש מאד מפחיד שרוב הזמן לא מנצל את זה במלוא הפוטנציאל. אבל כשהוא רוצה, או צריך, או מרגיש שדוחפים אותו לפינה, הוא יכול להפחיד גם את לקס לותור.

למעשה, אחד הדברים המעניינים ביותר בבחירה בשני הנבלים האלה הוא שמדובר במידה רבה בנבלים הכי פחות מרושעים בארסנל של באטמן. זה לא שהם לא מסוכנים, כן? היא מאד אינטליגנטית (מה שהופך את הליהוק של האת'וויי להחלטה טובה), אבל הפשעים שלה הם גניבה, לא רצח. ויותר מחצי מהזמן, היא בצד של הטובים. והוא מפלצת, אבל לא מרושע באמת. הוא פשוט אדם מאד מפחיד שמציב לעצמו מטרות ועומד בהן.  הארדי הוא ליהוק מצוין, כי הוא בהחלט יכול להיות פיזי, והוא גם שחקן מעולה.

אז כן, אני נלהב מכך שביין יזכה לגאולה מסוג כלשהו לאחר מה שעוללו לו בסרט הנוראי ההוא שעדיף שלא לדבר עליו. ואני חושב שהליהוקים מצוינים. מישהו מופתע? זה נולאן.

5 תגובות על ״יש רשעים לבאטמן הבא. לי יש מחשבות על זה״

  1. אין ספק שסרטי הסדרה המאותחלת רמה אחת מעל הסדרה הראשונה, ולפחות באטמן הראשון היה לא רע בהחלט. אבל זה יותר באטמן פור אאור טיימס.

  2. אף פעם לא חשבתי על קט וומן כנבלית (נבלה?) אלא יותר כעוד דמות ביקום של באטמן.

    1. היא התחילה את דרכה כגנבת פאם-פאטאל, כיאה לדמות מנוגדת לבלש הרציונלי שהוא באטמן. אפילו היה לה זנב!

  3. למה הזכרת לי את ביין מהסרט שלא היה ולא נברא אף פעם על מה אתה מדבר (שומאקר ימח שמו טפו!).

    אני צופה שנינויות וחידודי לשון יבשים בין האת'ווי ובייל וגם המון מתח טריטוריאלי שייתרגם למתח מיני… הידד!

    חורה לי טיפה שלוקחים מביין את זוהותו הלטינית, אבל טום הארדי הידד!

  4. אני בניגוד לדעת רוב העולם לא אהבתי ואפילו קללתי את הבמאי על גזילת 3 שעות מחיי ושלוש שעות מחיי אבי שפילסנו את דרכנו מיס פלנט…בתום ההקרנה אני חושב שהוא הרס את מה שבנה בראשון…רענון המותג,חדשנות וחילוף הצולע והמכוון שהוא עשה לקייטי רק בגלל שהיא התאהבה בזמן יצאת הסרט הראשון עם אהבת חייה -מה עושה "היוצר הדגול" מחליף את הדמות הנשית הראשית כאילו הוא עובד בעולם אופרות הסבון שם כל יומיים מחליפים ופשוט קריין אומר משפט שבלוני מיום בתפקיד האהובה /אהוב שחקן חדש אותו דבר קרה לשח' ברובוטריקים 3 ….

כתיבת תגובה