מהומה רבה… סרטו של ג'וס ווידון?!

עלה הלילה אתר לאינטרנט. הכתובת שלו היא http://muchadothemovie.com/. ומה שיש בו הוא ההודעה על סיום הצילומים של סרט בשם "Much Ado About Nothing", סרטו של ג'וס וידון ש"מבוסס על מחזה". כלומר, בעודו עובד על האוונג'רז, ג'וס וידון צילם עיבוד ל"מהומה רבה על לא דבר" של שייקספיר? הייתי חושב שזאת מתיחה של מישהו, אבל גיליתי על זה מרטווט בטוויטר של אליסון הניגן, ובעלה, אלקסיס דניסוף, מופיע בסרט לפי האתר.

וזה מזכיר לי: רשימת השחקנים! זה אחוז ניכר מהאנשים שעבדו עם ג'וס בסדרות הקודמות שלו:

אלקסיס דניסוף (ווסלי וינדהאם פרייס מבאפי ואנג'ל) ואיימי אקר (פרד ואיליריה באנג'ל, קלייר וויסקי בדולהאוס) בתפקידים הראשיים.

ושאר הקאסט: ריד דיאמונד (מר דומיניק מדולהאוס, והמון דברים אחרים בטלוויזיה), שון מאהר (סיימון טאם מפיירפליי), אשלי ג'ונסון (שיחקה את הבחורה החטופה ב-Omega בדולהאוס), נייתן פיליון (אם אתם לא יודעים מי הוא, הפוסט הזה לא מעניין אתכם), קלארק גרג (הסוכן קולסון מכמעט כל סרט מארוול בשנים האחרונות. ומהאוונג'רז), טום לנק (אנדרו מאנג'ל ובאפי), פראן קראנץ (טופר ברינק מדולהאוס) ועוד כמה שחקנים.

זה נשמע כאילו היה לווידון קצת זמן פנוי, והוא פשוט קרא לחברים שלו שהיו פנויים, ועשה סרט. ככה זה נשמע. אני מניח שעד שאני אתעורר, נדע על זה יותר. אבל כרגע, תודות לטוויטר, אני מעלה על זה ידיעה לפני Deadline.com. אז סלחו לי, אני לוחץ על "לפרסם".

8 תגובות על ״מהומה רבה… סרטו של ג'וס ווידון?!״

  1. הא. בינתיים היו טוויטים עם קישורים לאתר מפיליון, מאהר ומעצבת התלבושות הקבועה של ווידון. אני מסרבת להאמין כי יש שברונות שהלב שלי לא יעמוד בהם אם זה לא נכון.

    1. וחוץ מזה, סרט שלם שנשמר בסוד? בזמן שהוא עסוק בסרט אחר? אפילו בחירת השם מרמזת שזה מתיחה של ווידון והחבר'ה 🙂 (אבל היי, אם אני טועה אהיה המאושרת באדם)

  2. אני מאמין שזו מתיחה. מתאים לו'ידון להתעלל במעריצים שלו. אין אף קבוצה שהוא אוהב להתעלל בה כמו המעריצים שלו – אחרת, איך אתה מסביר את בית הבובות?

כתיבת תגובה